måndag 17 december 2012

Måndag kväll

En konstig dag på jobbet. Det kändes som att jag egentligen hade ganska mycket tid idag på jobbet. Ett kort möte på morgonen, en student som var inbokad och jullunch med efterföljande information. Men det skulle ändå finnas massor med tid över till att svara på mail och annat. Men dagen sa bara swish och jag går hem med känslan att jag inte fått något gjort. Jag har svarat på många mail men det har inkommit nya i samma takt. Hoppas mogondagen lämnar en bättre känsla. Och nu är det ju bara 4 arbetsdagar kvar innan jul :-).

Ikväll har jag dock hunnit med en del. En promenad med Tyson efter jobbet, en maskin tvätt går, ett träningspass med sjukgymnastik och ett lager färg på byrån. Nu är det förresten bara ett lager kvar och sen ska knopparna på. Beställde sådana igår, jag hoppas de kommer snart!

Nu kommer mannen snart hem med veckans matinköp. Det blir pizza till kvällsmat och kanske en film från LoveFilm.se. Den vi har hemma nu är "The Company Men". Hoppas den är bra. Det bli i alla fall en skön avslutning på måndagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar