lördag 1 december 2012

Rum för shopping

Nu har jag kommit hem från min lilla shoppingrunda. Det blev IKEA, Coop och Systemet. Jag är inte mycket för att springa i affärer utan mer en som går in och tar det hon ska och sen går ut igen. Det ska gå snabbt!

På IKEA blev det ett fårskinn till Tyson som han ska ha i sin säng. Vitt, ulligt och mysigt. Får se hur länge det håller sig vitt förstås.


Min lilla älskling Tyson i sin säng.

Givetvis blev det en del ljus också på IKEA. Dels ljuslist som vi ska ha i badrummet men framförallt värmeljus, blockljus och doftljus. Kan man få nog av ljus så här års???


Sen bar det av till systemet för lite inköp av glögg. Två boxar Blossas vinglögg, den absolut godaste enligt mig. Det slank med en Varm & kall också. Ett äppelvin med kanel som kan drickas både varm och kall. Jättegod! Så här års passar den utmärkt att värma när man varit ute en dag i snön.



Sen åkte jag till Coop. Där blev det fågelfrö. Oj vad glada fåglarna blev när jag kom hem. Fåglarna syns inte så bra på bilderna men där är ganska många som flyger till och från och äter. Vill inte gå närmare med kameran för då skrämmer jag dem. Å vad jag önskar mig ett bättre objektiv.




 På Coop köpte jag också frallor och så hittade jag denna läckerhet. Philadelphia med mjölkchoklad. Det var mumma det! Det kommer nog bli fler inköp av denna variant framöver om de kommer ha den kvar. Det brukar vara så när jag hittar något jag gillar så tar de bort den. Jag får väl köpa massor så deras försäljning visar att detta är något folk gillar. Hjälp mig!



Lite julstjärnor blev det också. 3 mini och 2 normala till köket. Kanske byter till vintergardinerna idag cokså så det blir lite stämning här.






1 kommentar:

  1. Som jag mao, gillar inte shopping ngt vidare...
    Glögg luktar underbart! Dricker bara saftglöggen, gillar inte den med sprit i.
    Skönt för Tyson att få ligga mjukt och gött ;)
    Ha en bra lördagkväll!
    Kram C

    SvaraRadera