måndag 25 mars 2013

Dags för nya tester

Idag har jag varit och hämtat nya produkter att testa.


Det ska bli spännande att prova alla tre. 
Och vilken lyx att bara kunna hämta på affären, smaka och bedöma, skriva lite om det här och ge betyg på Smartson. Gratis liksom. Det gillar jag :-)

Jag och en jobbarkompis är båda med och testar te från Lipton nu. Så vi passade på att ta en sort var och dela på paketen så får vi prova två sorter. Mums!

Utförliga testresultat kommer när jag hunnit prova ordentligt.

Idag har annars varit en rätt ok dag. Det blev en lång dag på jobbet med ett möte som avslutning mellan 15-17. Jag brukar gå hem vid 16-tiden så det kändes som att jag jobbade läääänge idag. Sen for jag till MAXI för veckohandlingen. Gick rätt fort. Gillar att handla på måndagar för det är inte så mycket folk då. Nu blir det att sätta sig i soffa och invänta att Dicte börjar. Gillar de danska serierna. Sen blir det sängen.

Ha en fin kväll!






4 kommentarer:

  1. så smart... hur gör du för att testa produkter?
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Känns spännande och lite lyxigt att få testa nyheter så där!
    Hoppas solen skiner på dig så här i påskveckan :)
    Kram från Lollo

    SvaraRadera
  3. TACK för dina alltid kloka och fina vägledande ord!
    Ha en bra dag.
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Hej Helén. Måste vara kul att få prova olika matintag :) och helt gratis!! Jag frågar också; hur gör du för att testa saker så där? Jag gillar också dom Danska serierna/filmerna.
    /mia

    SvaraRadera