fredag 22 mars 2013

Flextid

Vad jag gillar den här uppfinningen med flextid. Man kan jobba lite extra när det behövs och gå lite tidigare när det funkar. Eller som idag, komma lite senare. Idag har jag varit i gymmet på morgonen och kört ett litet styrketräningspass. Skönt! Efter en härlig dusch, lite värme i bastun och sen lite fix är jag redo för jobbet. Idag har jag mitt nyförvärv som jag köpte på Lindex igår.



Gillar verkligen att den här koboltblå färgen kommer tillbaka igen. Jag blev alldeles lycklig när jag kom in på Lindex och så alla färger. Våren måste komma snart...

Matchig som jag är plockade jag fram mina örhängen jag köpte på en julmarknad som studenterna på Slöjd, hantverk och formgivningsprogrammet hade här. Fina och enkla.





Nu är det dags att stämpla in (fördelen med flextiden) och börja jobba. När det blir fika får jag ju unna mig en scones igen. Tradition efter träning :-)


Hoppas ni alla får en underbar dag!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Härligt start på dagen.
    Skönt med sådant tid. Jag skulle också behöva.
    Vad fint !
    Dom har nog mycket fint på äffärer men jag har inte vart ute .

    Ha nu en fin helg ! Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg tröja, Lindex har verkligen många godbitar. Fint matchat med örhängena, kul med riktigt hantverk. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Härligt med koboltblått! Snygg tröja och örhängen som matschar!
    Ha en skön helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera