onsdag 13 mars 2013

Goodie-bag

Var på Vårdapoteket idag och köpte stöd till mannens tennisarmbåge och lite annat smått och gott. Notan hamnade på över 300 kr och då fick man en liten goodie-bag. Kul! Alltid roligt att få små varuprover. Kanske kommer Vårdapoteket in i finrummet snart också :-).



Givetvis var jag tvungen att prova direkt! Ansiktssprayen från La Roche-Posay var otroligt skön, framförallt när man sitter framför datorn mest hela dagarna.



Eucerin har kommit med en ny geléaktig kräm; Aquaphor. Riktigt fet och passar bra till vinterns alla torrisar. Jag tog en rejäl klick till händerna och det skulle jag inte gjort. Det dröjde flera timmar innan inte fingrarna slant på tangenterna, ha ha ha. Den är alltså superdryg! Så den får nog stå på nattygsbordet för insmörjning innan John Blund kommer.

Lite gott för munnen också. Extra tuggumi och Xerodrops mot torr mun. Som om dom kunde läsa mina behov. Har just nu problem med väldigt torra slemhinnor och ska faktiskt till läkaren på fredag angående det. Kanske dessa kan hjälpa mot muntorrheten?!


Och kanske det bästa för en lakrits-älskare som mig...



2 kommentarer:

  1. La Roche-Posay använder jag. Har sprayen och tycker den är kanon. Har även en av deras dagkrämer plus puder.

    Du som gillar lakrits precis som jag, har du provat mandeläggen med lakrits från Anthon Berg? Går inte att sluta äta.

    SvaraRadera
  2. Apoteken har verkligen börjat slåss om kunderna! Själv handlar jag mycket där för jag tycker det finns många prisvärda produkter, men något varuprov har jag aldrig fått! Kanske dags att byta apotekskedja!
    Ha det gott!
    Kram Melodys matte

    SvaraRadera