fredag 8 mars 2013

Ljuvliga fredag

Äntligen är den här - fredagen! Och vilken ljuvlig fredag det är!

Jag gick hem vid lunch idag för att hämta upp denna underbara lilla snörpa - Daisy. Hon är pappas och Agnetas hund och de är i Skåne över helgen så då fick vi äran att ta hand om henne. En liten toypudel. Så bedårande.







  
I detta ljuvliga väder blev det dessutom vårens första utefika. 
Jag satt över en timme i solen, med Daisy i knät och bara njöt.



Hoppas hela helgen blir lika underbar! Jag är redo!

3 kommentarer:

  1. Hej Helén,

    Visst var det en härlig solig fredag vi fick. Hoppas helgen blir lika skön. Trevligt att du hälsade på hos mig!

    Ha en fin helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Fullt så där soligt har vi inte haft idag, men vi har njutit av dagen ändå trots hårda vindar.
    Den där lilla pudeln skulle nog Melody gärna busa runt med!
    Ha det gott!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  3. Åhh det är underbart vårväder! Sicken liten sötis ni får ha under helgen.
    Ja, Tyson är givetvis sötast=)
    Önskar dig en underbar helg! Själv tillbringar jag den i Kommunens tjänst. Ja, då slipper jag fundera på vad vi ska göra under helgen iaf ;)
    Kram C

    SvaraRadera