lördag 27 april 2013

Fullspäckad lördag

Idag är det mycket på gång. Och fast jag var väldigt trött i morse efter ett par dagars kurs så gick jag upp skapligt vid 8. Efter promenad och dusch sitter jag nu med en kopp kaffe innan vi ska bege oss iväg.

Idag ska vi fira syrrans man som fyllde år i torsdags. Det blir kalas redan kl 13 för jag ska vara borta ikväll. Direkt efter kalaset så släpper mannen av mig på NH där det ska vara 15 års jubileum för ett av de programmen jag arbetar med. Studenter och alumner och en del anställda ska parta. Det ska bli kul. Men. Det blir rätt intensivt att åka från ett kalas direkt till ett annat. Tur att vi inte har så mycket för oss i morgon och jag har beställt fint väder till dess också.

Dag 2 på kursen var mycket bra. Vi fick ha samtal inför åskådare som gav oss feedback. Läskigt men mycket nyttigt. Och framför allt givande när man fick veta allt som man gör bra. Efter kursen hade vi en dryg timme till tåget skulle gå hem och S och jag tänkte att vi skulle gå på stan och shoppa. Vi tog oss en sväng inom Uppsala domkyrka också. Lite kulturella ville vi vara också. Men vi var så himla trötta att vi bara lullade omkring en stund innan vi gick ner till tåget och väntade på att det skulle ta oss hemåt. Jag landade innanför dörren vid 20.30. Skönt att vara hemma igen.

Bjuder på lite bilder från domkyrkan.
Nu är det dags att begeistrad iväg.
Hoppas ni alla får en härlig lördag.









1 kommentar:

  1. Kul att det gick bra! Pos feed back är så uppfriskande!

    Jag har aldrig varit inne i domkyrkan. Fint!

    Skön söndag till dig! Kram Anna

    SvaraRadera