onsdag 11 september 2013

Allt går på räls

Idag är en sån där dag. 
En dag där jag hinner med så himla mycket, mer än jag gjort på länge. 
Jag har jobbat idag. 
Känner mig pigg igen. 
Och vid lunch kunde jag inte förstå att jag varit borta i två dagar. 
Jag var nästan ikapp. 
Allt gick som på räls!
Nu har jag tagit Tyson en sväng i spåret.
Hittade söta små blommor som fortfarande blommar.
Nu blir det att fara till kören för ännu ett härligt rep.
Älskar att sjunga med underbara Koruso.

Jag hoppas ni alla haft en bra dag och får en fin kväll.
Kram Helén

3 kommentarer:

  1. Så härligt att du haft en sådan dag efter din förkylning!
    Det var du värd! Härligt att det fortfarande finns sommarblommor!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  2. Underbara ord. Härligt när allt flyter.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig dag! Kul o få sjunga i kör!

    KRAM Anna

    SvaraRadera