lördag 21 september 2013

Mot Stockholm

Det är något som tilltalar mig.
Det här lite ruffa.
Kontrasten mot den mjuka fluffiga våren och sommaren. 
Hösten med kylan som tränger sig på.
En stolpe som ligger fångad i gammal taggtråd.
Färgerna.
 Även om jag är en sommarmänniska som älskar sol och värme
så är den välkommen nu - hösten.
Nu har jag och Tyson varit på en långpromenad med hans kompisar Melodi och Trolla och deras matte.
Hos dem ska han vara idag och ikväll för jag ska straxt bege mig till Stockholm och så småningom Friends arena för att insupa GP Speedway i världsklass. Det ska bli såååå kul! Mannen kommer möta upp mig i Solna efter hans kick-off, så jag får åka dit själv. Men med ljudbok i bilen så kommer de 2,5 timmarna gå som en dans.

Önskar er en härlig lördag!

Kram Helén

2 kommentarer:

  1. Vilka fina höstbilder. Hoppas du haft det trevligt på din speedway i världsklass. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Känner samma känsla för hösten... mer ombonat o ruffigt! Mer gos!

    Såg lite av det på tv! Men jag är ingen speedwaygillare! Hoppas du fick en trevlig dag!

    KRAM Anna

    SvaraRadera