söndag 17 november 2013

Söndagsmiddag

Då är det söndag. Jag fattar inte hor fort tiden går... Idag ska vi spela badminton igen med våra vänner. Vi kör dubbel mot Anders och Malin. Så kul! Lika bra/dåliga så det blir jämna matcher. Efter det blir det söndagsmiddag hos pappa och Agneta. Det var länge sedan vi träffade dom så det ska bli så mysigt. Två små paket får följa med, en till pappa och en till Agneta.

Men först blir det en rejäl promenad med Tyson. Jag hoppas ni alla får en underbar söndag.
Kram Helén

9 kommentarer:

  1. Låter som en härlig söndag. Ha det så bra! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så gullig du är som har med dig paket! Sådant uppskattar jag!
    Här har vi haft en solig söndag och tömt de sista krukorna i trädgården, plockat in pelargonerna och fikat ute! Så skön söndag...
    Kramis M.E

    SvaraRadera
  3. Härlig helg!

    Imorgon ny vecka igen! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Badminton är det flera år sen jag spelade!
    Det är bra träning, och rolig=))

    Ha en bra vecka/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Ska bli spännande att höra vilket par som tog hem vinsten denna gång!!;-) Ni verkar ha haft en härlig helg!!
    Ses på onsdag!! Kram

    SvaraRadera
  6. vilken fin helg :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Visst går tiden fort. Badminton är riktigt kul, skönt och trevligt sätt att träna.

    Jag tycker också att orken för att vara kreativ kan växla. När jag har jobbat mycket har jag varken haft energi eller lust. Nu när jag är hemma är det en perfekt syssla :) Tack så mycket!

    Jag hoppas att du har en fin måndag <3 Jennie

    SvaraRadera