söndag 29 december 2013

Hipp hipp hurra!

Ja, idag är den stora dagen, 40 år typ. Känns rätt ok. Ingen större skillnad faktiskt. Firandet gjorde vi igår, bara den närmsta familjen (utom pappa och hans fru som kommer hem från en resa idag, men dom firar mig senare). Det var precis som jag ville ha det, lugnt och stilla, lite god mat och mycket skratt och värme. Lite av paketskörden kommer här...

Av mannen hade jag önskat mig en ring att ha på långfingret bredvid vigselringen. När vi var i Göteborg fick jag vara med och välja den, efter besök hos diverse smyckeaffärer. Jag är så glad för den.
 
 Jag tycket det räckte gott men han överraskade med stativ till kameran och ett presentkort på massage. Härligt.
 
Sen fick jag ett armband från Pandora av min syster med familj. Jättefint och perfekt att önska mig berlocker framöver i födelsedagspresent.
 
Av syrran fick jag även "Sisters by Heart" från Willow Tree. Älskar dessa figurer och har en liten samling. Denna betyder väldigt mycket för mig för budskapet. Jag och min syster står verkligen nära varandra.
 
 Av svärföräldrarna fick jag en jättefin gammal ljusstake i smide. Den har stått hemma hos dem och jag bara älskar den. Svärfar är expert på att snappa upp sån't som jag gillar. Till det kom en liten slant också och jag vet precis vad jag ska köpa för den. Bild kommer när den är inköpt.

Idag har vi mest tagit det lugnt förutom när vi var inne och hade genrep inför konserten på nyår. Då överraskade underbara Katja med ett superfint halsband. Tack vännen, jag blev så glad!
Nu ska vi krypa ner i soffan och kolla på film. Det är så himla skönt att vara ledig. Jag har verkligen kommit ner i varv. Jag sa till mannen idag när vi var på promenad att axelbanden på bh:n halkar ner för dom har blivit för långa då axlarna sjunkit ett par centimeter. Det är ett gott tecken.

Önskar er alla en underbar kväll.
Kram Helén
 



6 kommentarer:

  1. Grattis! Vilka fina presenter du fått. Skönt att du kan varva ner, det är verkligen nyttigt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis ! Så fina presenter du har fått. Ringen är superfin. Ha en fortsatt fin födelsedag . Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Stort, stort grattis!!
    Vilka fina presenter!

    Fortsätt njut av ledigheten=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. En Bamsestor Grattis kram till Dig!
    Underbara presenter du fått! Ringen är så vacker och passar perfekt till dina
    vigselringar!
    M.E

    SvaraRadera
  5. GRATTISKRAM!! Vilka fina presenter! Underbar dag för dig!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis i efterskott! Om några månader är det dags för mig med. Vilka fina presenter du fått. Underbar ring och jag älskar också de där änglarna, de är så fina.
    Kramar från Liv

    SvaraRadera