fredag 13 juni 2014

Godmorgon fredag

Kika in en snabbis innan dagen aktiviteter drar igång. Jag började dagen med en mycket kort löprunda på 2 km. Jag kände att jag behövde få igång kroppen efter den pärs som varit. Idag mår jag toppen, tillbaka till mitt normala jag. Skönt!
Nu är det frukost med äggmackor och hibiskuste från Egypten. Det är så himla gott! Jag läser bloggar och skriver detta inlägg till fukosten. Sen väntar dusch och lite piff innan jag drar iväg för att fira min systerdotter som tar studenten. Det blir en härlig fredag.
Vad ska ni hitta på idag?

Kram Helén

7 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bättre!
    Hoppas att det blir ett fint studentfirande.

    Jag ska jobba, sen ska jag ta med mig kaffe och gräva i lotten=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Verkligen skönt att du mår bättre och så duktig du är som efter sådan omgång ger dig ut på en tidig löprunda!
    Vi vilar ut efter gårdagens studentfirande!
    kram M.E

    SvaraRadera
  3. Skönt när man får landa i sitt normala jag igen!!

    idag är det slappa - fredag med smörrebröd på meny, idag händer inte någonting...men imorgon då gällr lyxpedikyr med svärmor och en god lunch på stan

    kram kajsa

    SvaraRadera
  4. Så festligt och kul med studentfest!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Så härligt att du är dig själv igen. Jag sprang också en runda igår. Härlig känsla efteråt. Ikväll har jag städat lite och sedan tagit det lugnt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Godmorgon söndag. Skönt att migränen gav med sig.

    SvaraRadera
  7. HI i love your blog , you have a new follower from Chile
    Angelica

    SvaraRadera