fredag 31 oktober 2014

Min belöning

Idag är det fredag och det innebär med att börja dagen på gymmet. Det är så himla kul och jag har verkligen kommit in i det nu. Och det börjar synas på kroppen också vilket gör att det är extra motiverande.
När jag tränar på fredagsmorgonen ser jag till att belöna mig efteråt.
På fiket på jobbet gör de så goda scones så till förmiddagsfikat unnar jag mig en sådan med Philadelphia och blåbärsmarmelad. Sååå gott!
Men jag kan ju inte unna mig varje gång jag tränar, så dessa scones är endast avsedda för fredagsträningen. Sen är det ju lite extra att det är fredag också.
 
Idag är det dessutom en speciell fredag. Dag före röd dag och vi går hem lunch. Likaså mannen min. Vi tänkte ta en tur till det stora gul/blå varuhuset och köpa lite lampor till köksskåpen och annat smått och gott. Sen är det äntligen helg igen och vi ska jobba på med köket, så klart.

Jag hoppas ni alla får en härlig fredag och en skön helg.
Kram Helén

7 kommentarer:

  1. Hm… jag unnande mig en scones med blåbärssylt i går, utan att ha varit på gym! Hoppas det inte syns på kroppen!
    Önskar Er en härlig helg med köksrenovering och bus och godis!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Så mumsig den ser ut. Visst känns det bra när man har tränat att unna sig lite gott. Härligt att sluta tidigt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Men ååå vilken härlig fredag!
    Va duktig du är!
    Den där ser urmumsig ut!
    Ha en fin kvll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Jag avslutar fredagarna på gymmet och det är också en bra start på helgen, ifall man tänker unna sig nåt under fredagsmyset ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är som kommit igång med träningen. Själv är jag inte ett dugg motiverad fast jag egentligen vill träna för hälsans skull.

    Önskar dig en trevlig kväll.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Härligt att träningen ger resultat

    SvaraRadera
  7. Klart att prestationer måste belönas! Och nu blir ju fredagarna extra fredag-iga:)!

    SvaraRadera