torsdag 11 december 2014

Så kom adventstiden även till oss

Fösta adventshelgen spenderades i Göteborg.
Sen blev jag sjuk och låg mest veckan efter.
Lika så den andra adventshelgen.
Men nu har jag äntligen fått upp lite stakar och stjärnor i fönstren.
Bättre sent än aldrig.
Så nu har även advent kommit till vårt hus.
Idag är det torsdag och snart är det helg igen.
En helg full med olika aktiviteter och födelsedagsfirande.
Kanske hinner jag baka lite saffransskorpor också.
De hör liksom julen till.

Jag hoppas ni får en finfin torsdag!
Kram Helén


8 kommentarer:

  1. Adventstiden är den allra mysigaste tycker jag. Saffransskorpor låter gott. kram

    SvaraRadera
  2. Titta så fint o mysigt! Torsdagar är min sista arbetsdag i veckan! Så skönt! Idag blir det en rolig dag... baka, film och bild :-)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med det vackra ljus som adventsstakarna ger. Vi behöver verkligen det lilla extra i dessa mörka tider. Håller tummarna för att du får fortsätta vara frisk och att du hinner det du önskar. Stor kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Absolut bättre sent än aldrig! Lite bak och saffransdoft kommer nog också göra susen. Det är härligt att julstöka om tid och lust sammanfaller:)!

    SvaraRadera
  5. Så skönt det blev advent hos dig också. Så fint det blev. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Så fint du har gjort hemma och även med burkarna i köket i förra inlägget! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig adventskänsla du fått till i ditt fönster. Saffransskorpor, mmmm försvinnande goda o ett måste till jul. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Det är tiden innan jul som är den mysigaste
    Ha en fin tredje advent
    Kram Sandra

    SvaraRadera